برگزاری ۱۵حراج خرده فروشی لوازم خانگی اموال تملیکی تا پایان امسال

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه ۱۵ مرحله حراج خرده فروشی تا پایان امسال برگزار می شود، گفت: این حراج ها به صورت همزمان در هشت استان کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش اگزیم نیوز، «حسن خالقی» امروز شنبه اظهار داشت: این حراج‌ها در استان‌های تهران، قم، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی و گیلان برگزار و کالاهایی نظیر لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و غیره عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از حراج‌های می‌توانند از امروز به مدت ۲ روز به سامانه‌های اعلامی مراجعه و بعد از مشاهده کالا اقدام به ارائه پیشنهاد کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این حراج‌ها برای عموم مردم حتی کارمندان دولت آزاد است، گفت: ۲۵۰ کالای لوازم خانگی در این ۱۵ حراج خرده‌فروشی عرضه می‌شود.

خالقی با بیان اینکه اسامی برندگان از طریق سامانه سازمان اموال تملیکی اعلام می‌شود و پس از آن برندگان باید به انبارهای استان‌های برگزار کننده برای دریافت کالا مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالاها فعال است.

کد خبر 72230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =