معرفی ظرفیت‌های بخش تعاون در حوزه کشاورزی با حضور هیات تجاری الجزایر

زمینه های همکاری وگسترش تعاملات تجاری در حوزه کشاورزی در نشست مشترک اتاق تعاون ایران با هیات تجاری الجزایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روز شنبه اگزیم نیوز از اتاق تعاون ایران، رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران با بیان این مطلب، گفت: در راستای سیاست های دولت و اتاق تعاون ایران مبنی بر گسترش همکاری ها فی مابین ایران و کشورهای قاره آفریقا و با توجه به برگزاری اجلاس همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و آفریقا همچنین برگزاری نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳، اتاق تعاون ایران هم در جهت استفاده از ظرفیت های پیش آمده جهت گسترش همکاری ها با هیات های تجاری میهمان این رویدادها، نشست هایی با هدف معرفی ظرفیت های بخش اقتصادی تعاون برگزار می کند.

ارسلان قاسمی ادامه داد: در این راستا، هیات تجاری الجزایر با حضور در اتاق تعاون ایران با توانمندی ها و ظرفیت های بالای بخش تعاون آشنا و زمینه های همکاری بررسی شد.

به گفته وی، موضوعاتی نظیر کشت قراردادی، انتقال دانش، تجهیزات و سرمایه گذاری و در حوزه های مختلف کشاورزی منجمله شکر و قند و استفاده از ظرفیت های شرکت های تعاونی دانش بنیان ایرانی همچنین بررسی گسترش همکاری در زمینه تولید بذر و حضور در نمایشگاه های دو کشور ایران و الجزایر از مهمترین مباحث این نشست بود.

کد خبر 73230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =