عرضه میوه عید با قیمت تنظیم بازار از این هفته در استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: حدود ۵ هزار تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است و از ۲۲ یا ۲۵ اسفند با اعلام تنظیم بازار استان، با قیمت مناسب عرضه آغاز خواهد شد.

به گزارش روز شنبه اگزیم نیوز از وزارت جهاد کشاورزی، جبرئیل برادری در مورد آخرین گزارش‌ها و اقدامات انجام شده در مورد میوه شب عید، اظهار داشت: نزدیک به ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ تن میوه شب عید برای شهر تهران و مابقی برای شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که مردم برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و ایام عید نگرانی نداشته باشند، افزود: عرضه میوه عید با هدف تنظیم و کنترل بازار در سطح شهر تهران توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار با قیمت مناسب در تمام ۳۰۰ غرفه عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز مباشرانی دیده شده و در مراکز و نقاط مختلف شهرستان‌ها غرفه‌هایی برای عرضه میوه عید ایجاد شده است.

برادری با اشاره به تامین خرما برای ماه مبارک رمضان نیز گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت، ۳۰۰ تن خرما برای استان تهران تامین و ذخیره‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: با این اقدامات، اکنون ۲۰ درصد کاهش قیمت خرما را داریم و خرمای مضافتی با قیمت بین ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 72229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =