۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای تامین قیر رایگان کشور تخصیص یافت / ۸۰۰ نقطه در کشور ایمن می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت از محل بودجه سال آینده ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای تخصیص قیر رایگان به منظور اجرای طرح های زیرساختی حوزه راه روستایی کشور تخصیص داده و اصلاح ۸۰۰ نقطه حادثه خیز نیز در دستور کار است.

به گزارش اگزیم نیوز، داود منظور روز پنجشنبه در آیین بهره‌بهرداری از پل زیرگذر راه‌آهن و بلوار شهدای هسته ای پرندک شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر از هموطنان ما براثر حوادث جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند، افزود: اصلاح نقاط حادثه خیز در معابر و جاده‌ها یکی از مطالبه‌های مهم مردم بوده که در این راستا اصلاح ۸۰۰ نقطه در دستور دست اندرکاران وزارت راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل جاده ای قرار گرفته است.

وی یادآور شد: احداث راه‌های روستایی، اجرای آسفالت‌ریزی جاده‌ها و معابر نیز از دیگر اولویت‌های دولت سیزدهم است و برای اجرای آن ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای تخصیص قیر رایگان از محل اعتبارات ۱۴۰۳ مصوب شده و امید است به مرور به پروژه های حوزه راه روستایی تخصیص پیدا کند.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود بتوانیم ۸۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی در این بخش را که از محل‌های مختلف ملی، عمرانی و سفر رئیس جمهور به استان ها تامین اعتبار می شود را به اتمام برسانیم تا در سال آینده نیز شاهد افتتاح طرح ها به صورت گسترده باشیم.

منظور با اشاره به اینکه مهمترین شاه راه‌های کشور در استان مرکزی قرار گرفته است، بیان کرد: توسعه و حفاظت از این زیرساخت‌ها به منظور تردد آسان و ایمن برای همه مردم ایران از اولویت‌های دولت در این منطقه است.

کد خبر 72195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =