بانک توسعه صادرات ایران حامی صادرکنندگان صنعت پتروشیمی در نمایشگاه پتروکم کیش

بانک توسعه صادرات ایران با هدف توسعه تعامل با فعالان صنعت پتروشمی در نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم در منطقه آزاد کیش آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، این بانک به عنوان یکی از بانک های عامل در حمایت از صنعت پتروشیمی، با هدف معرفی بسته خدمات و تسهیلات جامع و متمایز بانکی و توسعه تعامل بین این بانک توسعه ای و فعالان صنعت پتروشیمی ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی پتروکم، در جزیره کیش حضور دارد.
در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی«حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش» حضور خواهد داشت.
از برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به برگزاری بیش از ۳۰ پنل تخصصی اشاره کرد. بانک توسعه صادرات نیز پنل تخصصی معرفی بسته اعتباری و تشریح خدمات طرح «الماسان» را در برنامه دارد.
شرکت های تامین سرمایه تمدن،مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان و صندوق پژوهش، فناوری توسعه صادرات شریف در کنار بانک توسعه صادرات ایران در نمایشکاه پتروکم حضور دارند.
طرح الماسان شامل تسهیلات ارزی، حد خرید دین، مرابحه واردات کالا، سرمایه درگردش ریالی، سقف انواع ضمانتنامه، انتشار اوراق ویژه سپرده سرمایه گذاری عام و مالی اسلامی، سقف تعهد ارائه برگ سبز گمرکی و تسهیلات اعتبار خریدار است که به مشتریان ارائه می شود.
همچنین، نشست های B۲B با فعالان دانش بنیان صنعت پتروشیمی و جلسات گفتگو و رایزنی با سایر شرکت های حاضر در نمایشگاه در غرفه این بانک برقرار است.
گفتنی است، عضو هیات مدیره، معاون اعتبارات، مدیر امور شعب و بازاریابی به همراه تیم کارشناسان بانک توسعه صادرات ایران در غرفه این بانک آماده گفتگو و ارایه پاسخ به سوالات علاقه مندان به فعالیت در صنعت پتروشیمی هستند.

کد خبر 71624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =