حضور بانک توسعه صادرات ایران در نخستین نمایشگاه بین المللی پتروکم

بانک توسعه صادرات ایران در اولین نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم کیش (۲۴ لغایت ۲۶ بهمن ماه ) که با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، این بانک در نظر دارد بستر اطلاع رسانی و تعامل با صادرکنندگان و تولیدکنندگان صادرات محور را با هدف ارتقاء سهم از بازار تامین مالی این شرکت ها، از طریق مشارکت فعال در نمایشگاه های بین المللی، فراهم کند.
دراین رویداد، جمعی از مدیران ارشد همراه کارشناسان متخصص این بانک در غرفه ۲۱۲ نمایشگاه بین المللی کیش، ضمن معرفی بسته خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان خواهند بود.
در این نمایشگاه «شرکت تامین سرمایه تمدن»،«شرکت صرافی توسعه صادرات»،«کارگزاری تامین سرمایه تمدن»،«صندوق پژوهش و فناوری شریف» و «گروه راهبران اقتصادی آرمان»نیز در کنار بانک توسعه صادرات ایران، به ارایه خدمات و دستاوردهای خود می پردازند.
گفتنی است، بانک توسعه صادرات ایران به منظور افزایش رقابت پذیری اقتصاد کشور در عرصه بین المللی با حمایت از صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان و ایجاد اشتغال و توسعه پایدار اقتصادی، اقدام به ارائه تسهیلات و خدمات بانکی به شرکت های دانش بنیان و فعال در عرصه پتروشیمی کرده است.

کد خبر 71522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =