تقدیر از بانوان برگزیده بانک توسعه صادرات ایران

همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، از ۱۵ نفر بانوی همکار به نمایندگی از جمعیت ۲۰ درصدی شاغلان زن بانک توسعه صادرات با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره تقدیر شد.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، در این برنامه دکتر افشین خانی مدیرعامل بانک با اشاره به برخی از آیات و روایات قرآنی و اسلامی، از مقام بالای زن به عنوان عنصر آرامش دهنده و تسکین بخش خانواده نام برد.
خانی افزود: زن و مرد فقط با آرامش به تکامل می رسند و قدردانی از بانوان همکار فقط محدود به زمانها و مناسبت های خاص نیست.
وی از توجه بانک توسعه صادرات ایران به نقش زنان در تصمیم سازی و تصمیم گیریها به عنوان یکی از رویکردهای اصلی سازمان یاد کرد و گفت: به همین دلیل است که در سطوح مختلف بانک از جمله هیأت مدیره شاهد حضور زنان هستیم و در حال حاضر بانک توسعه صادرات تنها بانک کشور است که یکی از اعضای هیأت مدیره آن از بانوان انتخاب شده است.
مدیرعامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود از همراهی و همکاری کلیه کارکنان به عنوان عامل اصلی موفقیت های سازمانی نام برد و گفت: اتحاد و همبستگی بین کارکنان فضایی را ایجاد کرده که نویدبخش رشد و تعالی بانک در کوتاه مدت است.
در این مراسم نرگس نجفی عضو هیأت مدیره بانک هم با اشاره به نقش بانوان در محل کار و خانواده گفت: دقت نظر، مسوولیت پذیری و حساسیت زنان در انجام کارها به ویژه فعالیت های مالی بالاست و به همین خاطر انتظار دارند که در سیستم های اداری بیشتر دیده شوند.
وی ادامه داد: در اجرای نگاه شایسته گزینی انتظار این است که در انتصابات بین آقایان و خانم ها نگاه برابری وجود داشته باشد.
در این برنامه بانوان برگزیده نیز به نمایندگی از ۲۰ درصد کارکنان زن شاغل در بانک در سخنانی به طرح دیدگاهها و نظرات خود درخصوص توجه به زنان در بانک پرداختند.
«توجه بیشتر به شایستگی های بانوان»، «تشکر از نگاه مدیریتی جدید بانک به کرامت و جایگاه زنان شاغل»، «تمرکز بر عدالت و شایسته گزینی در انتصابات بدون نگاه جنسیتی» و « فراهم آوری شرایط لازم برای زنان شاغل با هدف حمایت از خانواده»، از جمله محورهایی بود که برگزیده ها به نمایندگی از همه شاغلان زن در این جلسه به آن پرداختند.
گفتنی است در این برنامه از ۱۵ نفر از بانوان به عنوان همکاران تأثیرگذار به اسامی نرگس نجفی، معصومه فولادی، سیده فهیمه طاهری، طاهره نورسته، شراره اصغرزاده، شیده جعفری، سمیه گروسی، فاطمه جمالی، زینب ناصری ذاکر، ناهید میرزایی، سیما بختیاری، فاطمه حیدری، زهرا حسین پور، مریم دادبخش و مرجان سراجی تقدیر شد.
شایان ذکر است به مناسبت روز زن و در اقدامی جالب به همه بانوان شاغل در بانک توسعه صادرات گلدان گل به همراه پیام تبریک مدیرعامل بانک اهداء شد.

کد خبر 70433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =