برنامه ریزی جذب ماهانه ۵۰ نخبه دانشگاهی

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک اعلام کرد که به منظور تزریق روح جوانگرایی و نخبگی به گروه ملی انفورماتیک و نظام پرداخت کشور، بدنبال جذب ماهانه ۵۰ نیروی نخبه دانشگاهی هستیم.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، دکتر”علیرضا ماهیار” در حاشیه بازدید از نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب، افزود: ما در گروه ملی انفورماتیک، تلاش داریم تا ارتباط خود را در حوزه فناوری و نوآوری با دانشگاه‌ها، اساتید، اعضای هیات علمی و فارغ التحصیلان دانشگاهی گسترش دهیم.
وی با بیان اینکه، گروه ملی انفورماتیک با توجه به نقش محوری خود در نظام بانکی و شبکه بانکی، نیاز به تعامل بیشتر با حوزه های نوآوری و دانشگاهی دارد، اظهار داشت: پیشتر هم اعلام کرده‌ایم که بدنبال ایجاد سرای نوآوری در تمامی واحدهای دانشگاهی هستیم و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی هم جزو اولین واحدهایی بود که از این موضوع استقبال کرد.
وی اعلام کرد که گروه ملی انفورماتیک آمادگی دارد تا دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که چسبندگی بیشتری به حوزه کسب‌وکار داشته باشند را در حوزه‌هایی مانند نرم‌افزار و سخت‌افزار و به ویژه هوش مصنوعی جذب کند.
وی با اشاره به حضور شرکت خدمات انفورماتیک در نمایشگاه صدرا و استقبال خوب دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از این نمایشگاه، گفت: از زمان آغاز نمایشگاه صدرا، بیش از یک هزار رزومه کاری دانشگاهیان دریافت شده و رسالت ما هم این است که از تولیدات در حوزه نرم‌افزار، شبکه و همین طور در حوزه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی حمایت کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک خاطرنشان کرد: شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان متولی برگزاری مسابقات برنامه‌نویسی در نمایشگاه صدرا حضور پررنگی دارد و چندین مسابقه را در قالب تیم‌های دانشگاهی برنامه‌ریزی کرده که این مسابقات با استقبال خوب دانشجویان نرم‌افزار و برنامه‌نویسی همراه شده است.
ماهیار برگزاری چنین مسابقاتی را عاملی برای جذب نیروهای نخبه در نظام‌های پرداخت و شبکه بانکی دانست و افزود: به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردیم که با توجه به برنامه‌ها و ماموریت‌های جدیدی که به ویژه در حوزه بانکداری هوشمند و هوش مصنوعی داریم و به منظور تزریق روح جوانگرایی و نخبگی، آماده جذب ماهانه ۵۰ نیروی متخصص در شرکت‌های زیرمجموعه گروه ملی انفورماتیک هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، بانکداری هوشمند را یکی از حوزه های مورد تاکید رییس کل بانک مرکزی اعلام و تصریح کرد: برای عملیاتی کردن این ماموریت، باید نیروهای مستعد را شناسایی و طرح‌ها و ایده‌های خوب آنها را در چارچوب سرای نوآوری بکار بگیریم.
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک ابراز امیدواری کرد که با توافقات و مذاکرات انجام شده با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، سرای نوآوری گروه ملی انفورماتیک و واحد علوم و تحقیقات به طور مشترک در داخل این واحد دانشگاهی تا پایان سال جاری، راه‌اندازی شود.
وی ادامه داد: از سوی دیگر ما بحث راه‌اندازی آکادمی گروه ملی انفورمایتک را داریم و پیش‌بینی می‌کنیم که در چارچوب این آکادمی هم، بسیاری از نیروهای نخبه را در سطح شرکت‌های گروه ملی انفورماتیک بکار بگیریم.
یادآور می شود، نمایشگاه صدرا(صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) برای اولین‌بار، از روز دوم تا پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲ در ساختمان کتابخانه مرکزی(مرحوم دکتر حبیبی) واحد علوم و تحقیقات، با حضور حدود ۶۰ شرکت‌ فعال در صنعت، جامعه، دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار در حال برگزاری است.
هدف اصلی از برگزاری این رویداد، معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه به بخش صنعت با تعیین نیازهای قبلی صنایع و همچنین همکاری در حوزه‌های تحقیق، توسعه، سرمایه‌گذاری و خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت عنوان شده است.

کد خبر 70143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =