بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز به‌کار کرد

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران امروز (سه‌شنبه) در مراسمی با حضور «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو و وزرای انرژی افغانستان و پاکستان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش اگزیم‌نیوز، در این نمایشگاه کالاهایی در بخ‌ش‌های تولید، انتقال، توزیع، تجهیزات برق فشار قوی، متوسط و ضعیف در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علاوه‌برآن انواع تابلوهای برق، تجهیزات روشنایی، تجهیزات هوشمندسازی، دیزل‌ژنراتور و موتورهای الکتریکی؛ باتری و یوپی‌اس؛ سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق و تجهیزات اندازه‌گیری، نیز به نمایش در آمده است.

همچنین دستاوردهای پیمانکاران، مشاوران، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پُست‌های فشارقوی متوسط و ضعیف، انرژی‌های تجدیدپذیر و تجهیزات وابسته در این دوره نمایشگاه عرضه شده است.

کشور شامل ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق مشارکت دارند.

بر اساس اعلام قبلی وزارت نیرو، مقرر است وزرای انرژی پنج کشور شامل کشورهای پاکستان، عراق، ازبکستان، تاجیکستان و افغانستان در این رویداد مهم صنعت برق ایران حضور یابند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از امروز تا جمعه (۲۳ تا ۲۶ آبان) با مشارکت ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 68863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =