برگزاری مجمع بانک آینده منوط به پاسخ بانک مرکزی است

وزیر امور اقتصادی و دارایی دربا اعلام اینکه برگزاری مجمع بانک آینده منوط به پاسخ بانک مرکزی است، گفت: موضوع عرضه محصولات ساختمانی توسط ستاد اقتصادی دولت تعیین تکلیف شد که قرار بر این است، همچنان عرضه این کالاها در بورس انجام شود.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز، سید احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران در باره علت تأخیر در برگزاری مجمع بانک آینده، افزود: باید باتوجه به معرفی اعضای هیئت‌مدیره جدید بانک، پاسخ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌شد تا بتوانیم جلسه مجمع بانک را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: البته اکنون منتظر پاسخ بانک مرکزی در این خصوص هستیم تا بعد از آن مجمع‌عمومی بانک آینده را برگزار کنیم.

وزیر اقتصاد درباره موضوع عرضه محصولات ساختمانی در بورس خاطرنشان کرد: بحث محصولات ساختمانی توسط ستاد اقتصادی دولت تعیین تکلیف شد و مقرر شده تا این محصولات همچنان از طریق بورس عرضه شوند.

خاندوزی گفت: باهدف رفع ایرادات در خصوص نحوه عرضه محصولات ساختمانی در بورس کالا قرار بر این شد که کارگروه مشترکی شامل دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و همچنین سازمان بورس و اوراق بهادار ایجاد شده و ایرادات برطرف شود.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در مورد فرایند عرضه فولاد و سیمان در بورس کالا چند نکته دارد که در این کمیته بررسی خواهند شد.

کد خبر 68154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =