عرضه ۴ هزار میلیارد تومانی خودروهای خارجی در مزایده‌ اموال تملیکی

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی یک هزار دستگاه خودروهای خارجی را در ٢ مزایده به ارزش کارشناسی چهار هزار میلیارد تومان به صورت مزایده عرضه می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم‌نیوز، جزئیات و اطلاعات خودروهای سبک و سنگین و ماشین‌آلات راهسازی مزایده‌ای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مشخص شد.

براساس اعلام سید عبدالمجید اجتهادی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی حدود هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین و ماشین‌آلات راهسازی و معدنی در مزایده‌های فوق‌العاده مهرماه عرضه می‌شود.

طبق جزئیات اعلام شده وضعیت خودروها در استان‌ها، شرح کالا، وضعیت پیشنهاد و ارزش ریالی آن ذکر شده است.

استان هرمزگان، تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، مرکزی، اصفهان، فارس، گیلان، آذربایجان غربی، کرمان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، لرستان، کردستان، زنجان، یزد، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قم، قزوین، خراسان جنوبی، البرز، گلستان، اصفهان، مرکزی و مازندران در این مزایده‌های فوق‌العاده خودرو عرضه کرده‌اند.

متقاضیان برای شرکت در مزایده ۲۸۰ تا ۲۵ مهرماه و در مزایده ۵۸۱ تا ۲۸ مهرماه امکان بازدید و ارائه پیشنهاد دارند. رمزگشایی پیشنهادها دو روز بعد از اتمام پایان مهلت ارائه پیشنهاد انجام خواهد شد.

متقاضیان با مراجعه به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت و یا آدرس tamliki.ir می‌توانند با مشاهده فهرست ماشین‌آلات، محل بازدید را انتخاب و در مزایده شرکت کنند.

اکثریت برندهای خودروهای سواری شامل هیوندا، تویوتا و بنز هستند.

کد خبر 68020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =