واردات خودروهای کارکرده انحصار بازار را می‌شکند

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید مصوبه واردات خودرو از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به زودی شاهد واردات خودروهای کارکرده به داخل کشور خواهیم بود.

به گزارش روز شنبه اگزیم‌نیوز، سیدکریم حسینی در خصوص آخرین وضعیت مصوبه واردات خودروی کارکرده، اظهار داشت: پس از پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مجلس شورای اسلامی و تصویب قاطع لایحه واردات خودروهای کارکرده، موضوع در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تایید نهایی مطرح شد.

وی افزود: اکنون مصوبه واردات خودروهای کارکرده به تصویب شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده است و بزودی شاهد واردات خودروهای کارکرده به داخل کشور خواهیم بود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مجلس برای واردات این نوع خودروها انحصار بازار خودرو را می‌شکند و از زمان تصویب لایحه این طرح در مجلس نیز اثرگذاری خوبی در بازار داشته و باعث کاهش قیمت‌ها شده است.

حسینی عنوان کرد: واردات خودرو یکی از مطالبات اصلی مردم در سال‌های اخیر بوده است و اکنون با تایید شورای نگهبان و مجمع تشخیص امیدواریم هرچه سریعتر شاهد واردات این محصول به کشور باشیم.

کد خبر 64893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =