مونتاژکاران باید به قیمت‌های شورای رقابت تمکین کنند

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت با تاکید بر اینکه خودروسازان باید به قیمت‌های شورای رقابت تمکین کنند، گفت: مردم می‌توانند از خودروسازان متخلف شکایت کنند.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز، «سپهر دادجوی توکلی» درخصوص گلایه‌های مطرح شده از سوی مردم درباره عدم تمکین خودروسازان مونتاژکار به قیمت‌های تعیین شده از سوی شورای رقابت، افزود: از نظر قانونی همه نهادهای نظارتی به صورت متفق‌القول پشتیبان قیمت‌های اعلامی توسط شورای رقابت هستند.

وی گفت: چنانچه مردم در این زمینه و بالاتر بودن قیمت‌ها نسبت به نرخ‌های اعلامی شورای رقابت شکایتی از خودروسازان دارند، می‌توانند نسبت به تنظیم شکایت اقدام کنند که در این زمینه همه شکایت‌ها در شورای رقابت ثبت شده و یک به یک در حال صدور حکم است.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت با اشاره به تعیین‌تکلیف قیمتی برخی خودروها، از بررسی قیمتی دیگر خودروهای مونتاژی خبر داد و تاکید کرد: اگر خودروساز قیمت‌هایی بالاتر از قیمت‌های شورای رقابت از مردم مطالبه کند، تخلف کرده و شکایات مربوطه در این زمینه به طور قطع بررسی شده و احقاق حق خواهد شد.

وی درخصوص مطرح شدن برخی شایعات برگزاری جلسات بین مونتاژکاران و شورای رقابت برای تعیین قیمت‌های جدید، گفت: از زمانی که خودرو مجدد به شورای رقابت بازگشته، کارگروه خودرو به‌طور مستمر بین این شورا، خودروسازان، قطعه سازان و سایر ذی‌نفعان برگزار می‌شود که امری طبیعی است.

دادجوی توکلی در پایان بار دیگر تاکید کرد: قیمت‌های شورای رقابت کاملا کارشناسی و قابل دفاع است و خودروسازان باید به قیمت‌های تکلیفی عمل کنند.

کد خبر 64712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =