۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
تکذیب افزایش قیمت کنسرو ماهی

نایب رییس سندیکای کنسرو ایران افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت کنسرو ماهی را تکذیب کرد و گفت: قیمت مصرف کننده براساس قیمت تمام شده کالا و متناسب با قدرت خرید مردم تعیین می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم نیوز، «محمد مختاریانی» درباره افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت کنسرو ماهی افزود: فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است، البته تولیدکنندگان حتما براساس قدرت خرید مردم پیشنهادات خود را ارائه می‌کنند.

نایب رییس سندیکای کنسرو ایران اظهار داشت: کارخانجات تولیدکننده همچنان منتظر تصمیم‌گیری در جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت هستند.

وی تصریح کرد: کارخانجات تولیدکننده تن ماهی براساس شرایط اقتصادی و قدرت خرید مردم و قیمت تمام شده تولید و سود منطقی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح خواهند کرد.

مختاریانی گفت: موضوع درخواست سندیکای صنایع کنسرو ایران برای خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از مشمول قیمت گذاری پیشینی تاکنون در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح نشده، اما بر اساس دستور رییس این ستاد، مقرر شده به منظور پیشگیری از تعطیلی کارخانجات و کمبود کالا در بازار در تصمیم‌گیری تسریع شود.

نایب رییس سندیکای کنسرو ایران افزود: همچنین مقرر شد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی های تخصصی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری را انجام دهد و پیشنهادات کارشناسی را برای طرح در جلسه ستاد تنظیم بازار، ارائه نماید تا در این خصوص سریعا تصمیم گیری شود.

کد خبر 64336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =