آغاز به کار نخستین جشنواره ملی کسب و کارهای نوپا

افتتاحیه «نخستین جشنواره ملی کسب و کارهای نوپا در حوزه صنعت و معدن» عصر امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه امیرکبیر برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز، این مراسم عصر امروز با حضور معاون وزیر صنعت، مدیرعامل بانک صنعت و معدن و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تهران در محل این دانشگاه برگزار شد.

دکتر علی نیکبخت دبیر جشنواره در زمینه اهداف برگزاری جشنواره ملی کسب و کارهای نوین گفت: محورهای جشنواره مزبور كه با همكاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانك صنعت و معدن و دانشگاه صنعتی امیركبیر به اجرا درآمده است را ایده‌های فناورانه و نوآورانه مرتبط با بخش صنعت و معدن تشكیل می‌دهد.

وی افزود :این جشنواره از سه بخش نمایشگاه ایده‌های نوآورانه، نمایشگاه سرمایه‌گذاران كارآفرین و رقابت ایده‌های برتر تشكیل شده است و فرصتی مناسب را برای ارتباط بین سرمایه‌گذاران كارآفرین و صاحبان ایده فراهم خواهد آورد.

دبیر جشنواره در ادامه گفت: در نخستین جشنواره ملی کسب و کارهای نوپا در حوزه صنعت و معدن 40 ایده و نمونه مهندسی فناورانه در حوزه صنعت ارائه شده است که امیدواریم با حمایت سرمایه گذاران به مرحله تجاری سازی برسند.

این جشنواره به همراه نمایشگاهی از طرح های ارائه شده تا ۱۴ اسفندماه در محل دانشگاه امیرکبیر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =