هیچ بنگاه تولیدی نباید تعطیل شود

دادستان کل کشور اعلام کرد قوه قضاییه همه­ تلاش خود را به کار می‌بندد تا هیچ بنگاه تولیدی ­تعطیل نشود

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در بیست و ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) با بیان اینکه قوه قضاییه در رابطه با تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت است، گفت: قوه قضاییه همه­ تلاش خود را به کار می‌بندد تا هیچ بنگاه تولیدی ­تعطیل نشود.

دادستان کل کشور افزود: باید آسیب‌ها را بشناسیم و راه درمان آن‌ها را پیدا کنیم و آسیبی که امروز در جامعه وجود دارد مسائل اقتصادی است که منشا بخشی از آن‌ها تحریم‌های ظالمانه دشمن است که علیه مردم و کشورمان به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه بخشی از آسیب‌ها به تصمیم‌گیری‌های داخلی مربوط می‌شود و باید شناسایی و رفع شود و مسئولان اجرایی باید این کار را انجام دهند، گفت: در این جلساتی که تشکیل می‌شود باید نقاط ضعف و ایرادات شناسایی شود و در حدی که در توان داریم قدم برداریم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه رفع مسائل و مشکلات اقتصادی دغدغه مقام معظم رهبری است،­ افزود: دولت، دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های مربوط باید تلاش کنند تا این مشکلات رفع شود، در برخی از کالا‌ها شاهد مشکلاتی هستیم که باید در رفع مشکلات آن‌ها تلاش و همکاری شود.

وی با تاکید براینکه قوه قضاییه برای اینکه هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود ورود کرده است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، گفت: با دستور رئیس ­­قوه قضاییه با محوریت استانداران در استان‌ها هر جا گره‌ای در کار است ­دستگاه قضایی آمادگی دارد کمک کند و از دولت و مردم حمایت کند.

دادستان کل کشور افزود: در رابطه با مسئله تولید، توزیع و نظارت، ­ در کنار دولت هستیم و از توان خودمان برای رفع مشکلات استفاده می‌کنیم، در این شرایط مردم باید کمترین مشکل را داشته باشند ­و هر مشکلی هم که وجود دارد باید صادقانه و به صراحت به مردم بگوییم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر 26622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =