تشریح راهبردهای جدید بانک توسعه صادرات ایران از سوی مدیرعامل

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در دیدار با کارکنان شعبه کاشان ضمن آگاهی از دیدگاه‌های آنها در خصوص مسائل این بانک، برنامه‌ها و راهبردهای جدید بانک یادشده را در جهت جذب و نگهداشت مشتریان تشریح کرد.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر افشین خانی در این برنامه که با حضور معاونت اعتبارات، معاونت شعب و بانکداری شرکتی و مدیریت امور ارتباطات و حوزه مدیرعامل بانک برگزار شد، ضمن تشکر از همکاران ساعی و تلاشگر شعبه، عملکرد شعبه را در راستای افزایش منابع و ارائه انواع خدمات بانکی در قالب بسته الماسان رضایتمند توصیف کرد و این عملکرد را با توجه به سرانه نیروی شعبه در مقایسه با سایر شعب، مورد رضایت مجموعه مدیران بانک دانست.
مدیرعامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین سیاست‌های بانک در سال ” جهش تولید با مشارکت مردم” ابراز امیدواری کرد با عملیاتی شدن این سیاست‌ها و حمایت‌های بانک از حوزه‌های تولید داخلی، گام‌های مؤثری در جهت افزایش تولید و توسعه کشور برداشته شود.
در پایان این جلسه، ضمن اعطاء و ابلاغ حکم معاونت جدید شعبه، مسئولین و همکاران، ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل بانک و هیأت همراه، نظرات و سؤالات خود درخصوص بسته سیاست‌های اعتباری و مسائل پرسنلی را با مدیرعامل و مسئولین همراه در میان گذاشته و به تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 73608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =