۳۴ همت؛ درآمد سازمان راهداری در سال ۱۴۰۲/پویش «چشم به راهیم» آغاز شد

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با اعلام اینکه نوروز امسال پویش «چشم‌ به راهیم» در جاده‌های کشور آغاز می‌شود، گفت: نزدیک به ۳۴ هزار میلیارد تومان درآمد این سازمان در سال ۱۴۰۲ است که ۳۹ هزار میلیارد تومان ابلاغ داشتیم و نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گزارش اگزیم نیوز از وزارت راه و شهرسازی، «داریوش امانی» روز یکشنبه در آیین سراسری آغاز پویش «چشم به راهیم» اظهار داشت: این پویش با بهار قرآن همزمان شده است و امسال با توجه به تجربیات دو سال گذشته سعی شد به صورت متحد الشکل در استان ها با تاکید بر محتوا و کیفیت، بدون تاکید بر تعداد با هدف اثرگذاری بیشتر اجرا شود.

وی افزود: پویش چشم به راهیم در تمامی محورهای پرتردد کشور از امروز تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می شود و اقدامات بسیار خوبی در خصوص اطلاع رسانی به مردم انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درآمد سازمان راهداری تا پیش از شروع دوره ریاست خود را پنج همت و تخصیص بیش از سه همت اعلام کرد و افزود: درآمدها امسال هفت برابر شده است. از طرفی در رتبه بندی بهره وری کشوری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در رتبه دوم قرار دارد.

رییس سازمان راهداری در ادامه به روند تامین هزار دستگاه ماشین آلات اشاره کرد و گفت: ثبت سفارش انجام شده است و کارشناسان خبره در حال بازدید ماشین آلات در کشورهای همسایه هستند. همچنین ۲۰۰ دستگاه نیز از تولیدات داخلی کارخانه هپکو خریداری شده است.

امانی یادآور شد: ۷۲۵ نقطه پرتصادف در راه‌های کشور تاکنون برطرف شده‌اند و این آمار در ۱۰ سال گذشته بی‌نظیر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه روستایی گفت: تعهد سازمان راهداری در زمینه احداث راه های روستایی سه هزار کیلومتر بود و طبق آمار واصله تا دیروز سه هزار و ۸۰ کیلومتر احداث شده است. همچنین ۶۶۰۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در راه های روستایی انجام شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، همچنین از راه‌اندازی بیسیم یکپارچه دیجیتال مخصوص سازمان در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

کد خبر 72417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =