فروش ۴۰ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در حراج‌های خرده فروشی

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: کالاهای لوازم خانگی با پایه ۲۳ میلیارد تومان عرضه شد که فروش بیش از ۴۰ میلیارد تومانی را در پی داشته است.

به گزارش اگزیم نیوز، سعید غلامی باغی روز دوشنبه اظهار داشت: از زمان رونمایی از سامانه حراج خرده فروشی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از خرداد ماه تاکنون بیش از ۲۶۳ مرحله حراج در ۲۵ استان کشور برگزار شده است.

وی بیان کرد: در این حراج‌ها بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ قلم کالا از جمله لوازم خانگی با پایه ۲۳ میلیارد تومان عرضه شد که فروش بیش از ۴۰ میلیارد تومان را در پی داشته که با مشارکت بیش از ۳۶ هزار نفری متقاضیان برگزار شده است.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی سامانه حراج خرده فروشی یکی از اقدامات مهم سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است که در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت، از مزایای این سامانه می‌توان به برگزار شدن آن در بستری کاملاً شفاف و رقابتی، شرکت عموم افراد جامعه (اعم از کارکنان دولت) و رایگان و کاملاً الکترونیکی بودن همه فرایندهای آن اشاره کرد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول، ایجاد رابطه مستقیم دولت و مردم (بسته معیشتی)، گذار از روش‌های سنتی، امکان برگزاری به صورت روزانه، استفاده کالاها توسط مصرف‌کننده نهایی را از آثار مثبت راه‌اندازی این سامانه عنوان کرد.

کد خبر 72290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =