اصناف و اتحادیه‌ها بازوان اقتصادی کشور هستند/ تشکیل کارگروه مشترک دولت و اصناف

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصناف و اتحادیه‌ها بازوان اقتصادی کشور هستند، گفت: بر اساس دستور معاون اول رییس جمهور منتظر تشکیل کارگروه مشترک دولت و اصناف هستیم تا شاهد روند رونق اقتصادی ایران باشیم.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز، نادر بذرافشان در خصوص جلسه مشترک روسای اتحادیه‌ها و اصناف با معاون اول رییس جمهور، اظهار داشت: آقای مخبر قول مساعد و همکاری در پیگیری و رسیدگی به مسائل اصناف را دادند.

وی ادامه داد: در این جلسه اتاق اصناف و اتحادیه‌ها راهکارهای خود برای رسیدگی به مشکلات را اعلام کردند و موضوعات از جمله مباحث مالیات، بیمه، قاچاق، شرایط و ظرفیت‌های کشور مورد بحث قرار گرفت.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصناف و اتحادیه‌ها بازوان اقتصادی کشور هستند، گفت: اعضای صنف طلافروشان همیشه در صحنه حاضر بوده و در شرایط مختلف کمک حال اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور هستند.

نادر بذرافشان با تاکید بر استفاده از ظرفیت صنف طلا در کشور، بیان کرد: ظرفیت‌هایی در حوزه طلا و جواهر وجو دارد که از این رو نیاز است و باید از ظرفیت عقلای این صنعت استفاده شود تا شاهد حل مشکلات در چرخه تولید و توزیع باشیم.

وی اضافه کرد: براساس دستور معاون اول رییس جمهور منتظر تشکیل کارگروه مشترک دولت و اصناف هستیم تا در روزهای پایانی امسال شاهد بهبود وضعیت صنوف باشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه حدود ۷۰ هزار نفر در این صنف فعالیت می‌کنند، گفت: این صنف به دنبال شفافیت است که امیدواریم با همراهی سازمان امور مالیاتی و نهادهای مربوطه مسائل حل شود.

کد خبر 72211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =