آیین‌نامه اجرایی ماده ۲۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار بعد از ۱۲ سال ابلاغ شد

معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران گفت: آیین نامه اجرایی ماده ۲۴ قانون بهبود محیط کسب‌وکار ۱۳ اسفندماه ابلاغ شد و از اول تیر ماه ۱۴۰۳ لازم الاجراست.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از اتاق تعاون ایران، علی مطیع جهانی در این باره افزود: با پیگیری های صورت گرفته از طریق اتاق های سه گانه و همراهی ️وزارت امور اقتصادی و دارایی جهت جلوگیری از تغییرات لحظه‌ای در قوانین، مقررات و آیین نامه های کسب‌وکار کشور، غافلگیر نشدن فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و همچنین امکان سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی بلند مدت، آیین نامه اجرایی ماده ۲۴ قانون بهبود محیط کسب‌وکار ۱۳ اسفندماه ابلاغ شدو از اول تیر ماه ۱۴۰۳ لازم الاجراست.

وی افزود: ماده۲۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، دولت را مکلف کرده است؛ هرگونه تغییر در سیاست‌ها، مقررات و رویه‌های اقتصادی را در زمان مقتضی و قبل از اجرا از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع عموم برساند.

وی با تاکید براینکه پیش‌بینی‌پذیر کردن محیط کسب و کار، برای رشد تولید در کشور یک ضرورت است اعلام داشت: براساس این ابلاغ دولت و دستگاههای اجرایی مکلفند به منظور شفاف‌ سازی سیاستها و برنامه‌ های اقتصادی و ایجاد ثبات و امنیت اقتصادی و سرمایه ‌گذاری، هرگونه تغییر سیاستها، مقررات و رویه‌ های اقتصادی را در زمان مقتضی قبل از اجراء، از طریق رسانه‌ های گروهی به اطلاع عموم برسانند.

کد خبر 72158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =