تاکیدات رهبر انقلاب سبب رونق تولید می‌شود

تولیدکننده لوازم خانگی با اشاره به رفع موانع فضای کسب و کار و حمایت از بخش خصوصی، گفت: اجرای موارد مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب رشد و رونق تولید خواهد شد.

به گزارش اگزیم نیوز، علی جلالی مرادزاده روز سه شنبه در گفت‌وگویی ئر خصوص دیدار اخیر نزدیک به یک هزار نفر از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در این دیدار برخی مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای ایجاد رونق در صنایع لوازم خانگی را مطرح کردم، البته توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به تولید و بخش خصوصی منجر به بهبود تولیدات در این صنعت خواهد شد.

وی افزود: بهبود وضعیت تسهیلات بانکی و احداث کارخانه‌ها ملی تولید قطعات پایه لوازم خانگی منجر به کاهش ارزبری یک میلیارد دلاری این صنعت می‌شود که از مهم‌ترین درخواست‌های صنعتگران و تولیدکنندگان لوازم خانگی است. در گام بعد حمایت نهادهای متوالی در حوزه صنعت را نیاز داریم تا طرح‌ها را به ثمر برسانیم.

این تولیدکننده لوازم خانگی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار نکات ارزشمندی را برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی مطرح کردند، گفت: رهبر انقلاب بر تلاش و پیشرفت بخش خصوصی و نقش حمایتی دستگاه‌های متوالی تاکید کردند.

جلالی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر رفع موانع فضای کسب و کار، حمایت دولت از بخش خصوصی، کمک به توسعه صادرات و بازارهای خارجی و مشارکت بخش خصوص و دولتی تاکید کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن در دیدار حدود یک‌هزار نفر از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با اشاره به ظرفیت و توان کاملاً موثر بخش خصوصی برای تحقق اهداف کلان اقتصادی، «حمایت دولت، به‌ویژه رفع موانع فضای کسب‌ و کار» و «مسوولیت‌پذیری بخش خصوصی» را دو ضرورت مهم و زمینه‌ساز بهبود اوضاع و پیشرفت چشمگیر کشور برشمردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از شنیدن سخنان ۱۲ نفر از فعالان عرصه‌های تولید، پیگیری جدی دولت برای خواسته‌های مطرح شده از جمله تشکیل مجموعه‌های صنعتی چند وجهی، تأمین مالی شرکت‌های متوسط و کوچک و موضوع آبیاری نوین را خواستار شدند.

کد خبر 71570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =