شعبه سعادت آباد بانک توسعه صادرات ایران افتتاح شد

شعبه سعادت آباد بانک توسعه صادرات ایران امروز(چهارشنبه) همزمان با ایام الله دهه فجر و مبعث حضرت رسول اکرم(ص) با حضور عضو هیات مدیره و مدیران بانک افتتاح شد.

به گزارش اگزیم نیوز، بانک توسعه صادرات ایران شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که در زمینه ارائه خدمات بانکداری خرد، بانکداری شرکتی، مدیریت سرمایه‌گذاری و کارگزاری بورس، همچنین ارائه تسهیلات بازرگانی فعالیت می‌کند.

بانک توسعه صادرات ایران ۱۹ تیر سال ۱۳۷۰ با هدف اعطای تسهیلات خرد و کلان به بازرگانان ایرانی تأسیس شد. فعالان و کارشناسان امور اقتصادی این بانک را به‌عنوان یک بانک دولتی، تخصصی و توسعه‌ای در حوزه تأمین مالی صادرات و به عنوان اگزیم بانک ایران می‌شناسند.

این بانک در حال حاضر ۳۸ شعبه فعال در سراسر کشور دارد که خدمات و تسهیلات بانکی را به صادرکنندگان کالای غیرنفتی ارایه می دهند.
این بانک تخصصی به منظور ارایه خدمات جامع به صادرکنندگان در هفته گذشته در پنجمین نمایشگاه پتروشیمی کیش از طرح الماسان رونمایی کرد؛ این طرح شامل خدمات جامع و متمایز قابل ارایه به صادرکنندگان است.

بانک توسعه صادرات ایران به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه‌ای و مجری امین سیاست‌های دولت در امر تأمین مالی و تسهیل صادرات کشور و گسترش مبادلات تجاری بین‌المللی، تلاش می‌کند تا با اتکاء به نیروی انسانی متعهد و متخصص، استفاده از سرمایه دولت و سایر منابع مالی و بهره‌گیری از استانداردها، روش‌ها و فناوری‌های نوین بانکداری، انواع خدمات بانکی و بیمه‌ای را به صادرکنندگان کالاها و خدمات ارائه دهد.

کد خبر 71446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =