وزیر صمت: اصناف نهایت انصاف را داشته‌ باشند

وزیر صمت گفت: از اصناف می‌خواهم که نهایت انصاف را در مواجهه با مردم داشته باشند. اصناف همواره جزو اقشار منصف جامعه بوده‌اند و در هر شرایطی منافع مردم جامعه را در نظر داشته‌اند.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز از اتاق اصناف ایران، «عباس علی آبادی» در مراسم جشنواره فروش ویژه عید تا عید با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره فرصت بسیار مناسبی است تا شهروندان مایحتاج مورد نیاز خود را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند.

به گفته وی برپایی چنین جشنواره‌هایی اقدام مثبتی است که منجر به تحول اقتصادی در نظام عرضه و تقاضا می‌شود و بدون تزریق و خلق پول، چرخه اقتصادی کشور را به حرکت درمی‌آورد.

وزیر صمت اصناف را مخاطب قرار داد و تأکید کرد: از اصنافی که در این طرح بزرگ حضور دارند، می خواهم که نهایت انصاف را در مواجهه با مردم داشته باشند، چرا که اصناف کشور همواره از منصف‌ترین اقشار جامعه بوده و در هر شرایطی منافع مردم جامعه را در نظر داشته‌اند.

وی گفت: هر واحد صنفی که در این جشنواره حضور فعال‌تری داشته باشد، در آینده مورد حمایت وزارت صمت قرار خواهد گرفت و برای دریافت تسهیلات در اولویت خواهد بود. از تمام اصناف سراسر کشور دعوت می‌شود که برای مشارکت در جشنواره عید تا عید به نشانی eidtaeid.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وزیر صمت با بیان اینکه عموم مردم جامعه می‌توانند با ورود به سامانه این جشنواره ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند، افزود: امیدواریم که این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری‌ جشنواره‌ها در کشور باشد.

جشنواره فروش ویژه «عید تا عید» روز گذشته (۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲) با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت و خدمات وزیر صمت، در یکی از واحدهای صنفی جنوب تهران به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

جشنوراه فروش ویژه عید تا عید با حضور بیش از ۲۵۰ نمایشگاه عرضه ویژه کالا و بیش از ۲۰ هزار واحد صنفی از ۱۲ بهمن تا عید فطر در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

عرضه کالای با کیفیت و ارزان، امکان خرید اعتباری کالا از واحدهای صنفی و نمایشگاه از مهمترین ویژگی های طرح عید تا عید است.

کد خبر 71266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =