اعلام آمادگی بانک توسعه صادرات برای حمایت از فعالان اقتصادی در چابهار

رئیس اداره کل صادرات کالا بانک توسعه صادرات ایران با مدیرعامل و معاونت های سازمان مناطق آزاد چابهار دیدار و آمادگی این بانک را برای حمایت از فعالان اقتصادی اعلام کرد.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، سیدحسین حسینیان در حاشیه اولین نمایشگاه بین المللی صادرات به پاکستان با امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار و پیرامون توسعه تعامل و همکاری فی مابین گفتگو کرد.
حسینیان ضمن تاکید بر توسعه همکاری ها به طرفیت سازمان مناطق آزاد بر ترغیب و جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با هدف استفاده از تسهیلات و خدمات بانک توسعه صادرات ایران تاکید کرد و گفت: بانک توسعه صادرات ایران آماده تامین مالی ریالی پروژه‌های صادرات محور در مناطق آزاد است.
وی اعلام کرد: شرکت تامین سرمایه تمدن، از شرکت های زیر مجموعه بانک توسعه صادرات ایران، نیز بستر مناسبی برای تامین مالی شرکت های صادراتی فعال در مناطق آزاد با اولویت استفاده از منابع بازار سرمایه است.
گفتنی است، رئیس اداره کل صادرات بانک توسعه صادرات ایران به همراهی رئیس شعبه این بانک در چابهار از دو واحد تولیدی صادرات محور فعال در منطقه بازدید و با مدیران ارشد این شرکت ها دیدار کردند.
این جلسات با هدف معرفی خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران و تشریح مواضع در چارچوب سیاست های اعتباری ابلاغی بانک، برای حمایت از شرکت های تولیدی صادرات محور چابهار تشکیل شده است.
شرکت پارس آلیاژ مکران، واحد صنعتی فعال در حوزه محصولات معدنی و استخراج کانی های فلزی و شرکت بنیانِ رخشان تجارت، واحد تولیدی نوآور و فعال در عرصه صنایع غذایی و محصولات کودک بوده که در صدد توسعه فعالیت های صادراتی خود هستند.
در گفتگوی مستقیم و دیدار با مدیران ارشد شرکت های یادشده بر ضرورت همفکری و تبادل نظر در خصوص نحوه تامین مالی و حمایت بیشتر از صنایع این منطقه توسط بانک توسعه صادرات ایران تاکید شد.

کد خبر 70990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =