نرخ خرید تضمینی گندم ۲۷ دی اعلام می‌شود

وزیر جهادکشاورزی امروز (دوشنبه)در نشستی با تعاونی‌ها در اتاق تعاون از اعلام نرخ خرید تضمینی گندم سال آینده، در چهارشنبه این هفته ۲۷ دی خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز، محمدعلی نیکبخت در جمع خبرنگاران از اعلام رسمی نرخ خرید تضمینی در چهارشنبه این هفته ۲۷ گفت اما درباره جزئیات قیمت و علت تاخیر، توضیحی نداد.

شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی شهریور امسال قیمت خری تضمینی گندم را ۱۹۵۰۰ تومان تعیین کرد اما به طور رسمی به کشاورزان ابلاغ نکرد، طبق قانون‌ نرخ‌های تضمینی قبل از مهر باید اعلام شود.

شنیده ها حاکی از این است که سازمان برنامه و بودجه کشور که یکی از اعضای شورای قیمت‌گذاری است با قیمت تعیین شده در شورای قیمت‌گذاری مخالفت می‌کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت قرار است در کنار نرخ تضمینی که اعلام می‌کند مشوق‌هایی نیز برای گندمکاران در نظر بگیرد.

احمد خانی‌نوذری معاون معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، روز گذشته گفت که قانون مسیری را تعیین و طراحی کرده که وزارت جهاد یک نظری را دارد و سایر بخش‌های دولت نظر دیگری دارند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بخش های دیگر شامل نهاد ها و دستگاه‌ها دیگر نظر متفاوتی درباره نرخ خرید تضمینی گندم دارند اما در نهایت با یکدیگر مذاکره و به جمع بندی می‌رسند اما هنوز به جمع بندی نرسیدند.

کد خبر 70737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =