۱۱۰ قلم کالای لوازم‌خانگی اموال تملیکی حراج شد

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری شصت و سومین حراج خرده فروشی خبر داد و گفت: ۱۱۰ قلم کالای لوازم خانگی در این دوره در ۲ استان خوزستان و قم حراج شد.

به گزارش اگزیم نیوز، «حسن خالقی» روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: شصت و سومین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی از امروز آغاز شد که تا روز یکشنبه (۱۹ آذر) ادامه دارد.

وی افزود: این حراج با بیش از ۱۱۰ قلم کالای اساسی مورد نیاز خانوار از جمله لوازم خانگی، صوتی تصویری، تجهیزات شست‌وشو و نظافت، قطعات و تجهیزات تهویه و ... به‌طور همزمان در ۲ استان قم و خوزستان از امروز آغاز شد.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی اموال تملیکی تاکید کرد: ارائه پیشنهاد متقاضیان در روزهای شنبه (۱۸ آذرماه) و یکشنبه (۱۹ آذرماه) به ترتیب برای استان های خوزستان و قم از ساعت هشت صبح الی ۱۹ خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت در این حراج ها برای عموم مردم آزاد است، گفت: متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها را مشاهده کرده و در تاریخ های اعلامی اقدام به پیشنهاد قیمت کنند.

خالقی خاطرنشان‌کرد: کارمندان دولت نیز می توانند در این حراج ها شرکت کنند و محدودیتی ندارد. پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان های مذکور مراجعه کنند.

کد خبر 69556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =