حضور ۵۸۴ شرکت ایرانی و خارجی در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، با مشارکت ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور و نخستین جشنواره و فن‌بازار صنعت برق ایران با حضور ۲۵۹ مرکز علمی و شرکت دانش‌بنیان آغاز به کار می‌کند.

به گزارش روز شنبه اگزیم‌نیوز از وزارت نیرو، بیست و سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران به مدت چهار روز و در روزهای ۲۳ تا ۲۶ آبان در فضایی به وسعت ۵۴ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

آئین افتتاح این نمایشگاه و جشنواره، صبح روز سه‌شنبه (۲۳ آبان‌) با حضور «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو، شماری از وزرای انرژی کشورها، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق ایران و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، در مجموع ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ نماینده شرکت‌های خارجی از ۱۲ کشور جهان یعنی ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن حضور خواهند یافت.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری کشور در این حوزه سالیانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌شود و فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در صنعت برق دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با درنظرگرفتن روند تقاضای بازارها و سمت‌وسوی رشد صنعت برق، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.

در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های تولید؛ انتقال؛ توزیع؛ تجهیزات برق فشارقوی، متوسط و ضعیف؛ انواع تابلوهای برق؛ تجهیزات روشنایی؛ تجهیزات هوشمندسازی؛ دیزل‌ژنراتور و موتورهای الکتریکی؛ باطری و یوپی‌اس، سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق و تجهیزات اندازه‌گیری، پیمانکار، مشاور، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پست‌های فشارقوی متوسط و ضعیف، انرژی‌های تجدیدپذیر و تجهیزات وابسته عرضه شده است.

بنا بر این گزارش، هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، در جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق نیز پس از بررسی و ارزیابی‌های نهایی، ۴۱۰ محصول از ۲۵۹ شرکت دانش‌بنیان تأیید و عرضه شد.

در حاشیه این نمایشگاه، در کنار برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در محورهای مختلف، نشست‌های خبری مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی و زیرمجموعه وزارت نیرو با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

زمان بازدید از این نمایشگاه، همه‌روزه ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.

کد خبر 68782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =