حمایت مالی از صادرات محصولات‌ دانش‌بنیان توسط شعبه قزوین

رئیس شعبه قزوین از تأمین مالی شرکت‌ برتر حوزه دانش‌بنیان استان قزوین در قالب تسهیلات سرمایه در گردش خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز، یعقوب انیسی، همزمان با هفته دولت در بازدید از شرکت مهندسی مکرر، گفت: شرکت مواد مهندسی مکرر از صادرکنندگان نمونه و جزو شرکت‌های دانش‌بنیان کشور است که رتبه ۱۷۷ را از میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران کسب کرده است.

وی افزود: تولید و فروش این شرکت برتر دانش‌بنیان از مبلغ ۱۱ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال، در سال ۱۴۰۱ افزایش داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری از مرز ۳۵ هزار میلیارد ریال عبور کند.

به گفته رئیس شعبه قزوین، شرکت مهندسی مکرر در سال‌های اخیر همواره به‌عنوان یکی از صادرکنندگان برتر و نمونه استان معرفی شده و در سال ۹۹ نیز بعنوان قهرمان تولید برتر جوایز، لوح و تندیس تقدیر خود را از معاون اول وقت محترم ریاست جمهوری دریافت کرده است.

انیسی با تأکید بر تعامل بانک با شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار داشت: تسهیلات اعطایی این شعبه به شرکت مذکور، در قالب تسهیلات سرمایه در گردش بوده و مذاکرات برای ارائه بسته کاملی از خدمات بانک اعم از خرید دین اعتبارات اسنادی، اعتبار اسنادی داخلی، تسهیلات ارزی، حواله‌های ارزی، ضمانت‌نامه‌های بانکی و سایر خدمات بانک به این شرکت در دست بررسی است.

کد خبر 66580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =