اعزام هیات تجاری در مهرماه به برزیل

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل گفت: رییس مرکز تجاری ایران در برزیل در همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران در حال برنامه‌ریزی برای اعزام هیات تجاری بزرگ به این کشور در ماه مهر امسال است.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز، «سید فخرالدین عامریان» اظهار داشت: در یک ماه گذشته با انجام مکاتبات و اعلام فراخوان به شرکت‌های خصوصی، نیمه دولتی و دولتی انجام شده است.

رییس مرکز تجاری ایران در برزیل بیان‌داشت: در این گروه تجاری تاکنون بازرگانان و تعدادی از شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در گروه‌های کالایی مختلف شامل کشاورزی، معدن، خشکبار، پتروشیمی و فعالان استارتاپی آمادگی خود را اعلام کردند.

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل تصریح‌کرد: برگزاری جلسات B۲B با شرکت های متناظر، بازدید از فرصت‌های تجاری با توجه به گروه‌های کالایی که در هیات حضور دارند و دیدار با مقامات حوزه اقتصاد و تجارت برزیل، از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هیات در برزیل است.

وی تاکید کرد: پس از گذشت سال‌های متمادی از اعزام آخرین هیات تجاری رسمی ایران به برزیل، برگزاری این هیات نقطه عطفی برای ترمیم و تقویت روابط تجاری دوجانبه است و انتظار داریم تا موافقت‌نامه ها و تفاهم نامه های متعددی را پیش رو داشته باشیم.

عامریان خاطرنشان کرد: مرکز تجاری ایران در برزیل درصدد خواهد بود به صورت متقابل در یک سال آینده برنامه ریزی برای حضور یک هیات برزیلی را در ایران فراهم کند.

کد خبر 65536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =