صرفه جویی ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت‌های دانش بنیان در صنعت آسانسور

رییس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته گفت: ۳۰ شرکت دانش بنیان در صنعت آسانسور فعال هستند که با حضور این صنعتگران توانمند ۱۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی شده است.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم‌نیوز از اتاق تعاون ایران، عباس ابریشمی درباره برگزاری دوازدهمین نمایشگاه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته از ٢٣ تا ٢۶ تیرماه توسط اتاق تعاون ایران، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا دستاوردهای صنعتی را که در ظرف مدت یکسال به دست آورده‌ایم را به مرحله نمایش بگذاریم.

وی افزود: این نمایشگاه به معرفی محصولات تولیدی و رونق بازار عرضه آنها کمک می‌کند.

رئیس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته با بیان اینکه اولین نمایشگاه آسانسور را در سال ١٣٩٠ برگزاریم کردیم گفت: سالانه این نمایشگاه با حضور صنعتگران و نمایش تولیدات برگزار شده است و امسال شاهد برگزاری دوازدهمین دوره از نمایشگاه هستیم، ضمن اینکه در هر سال به متراژ نمایشگاه آسانسور اضافه شده است.

وی عنوان کرد: بهتر است نمایشگاه به شکلی برگزار شود که در آن به موضوع صادرات و عرضه تولیدات برای رقابت در بازار جهانی فکر کنیم.

ابریشمی با تاکید بر اینکه صنعتگران آسانسور دستاوردهای خوبی دارند گفت: ۳۰ شرکت دانش بنیان در این صنعت فعال شده است که با توانمندی و با استفاده از نوآوری و فناوریها ۱۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: تولیدات خوبی در این صنعت داریم به گونه ای که در بسیاری از قطعات آسانسور به سمت خودکفایی رفته ایم و واردات نمی کنیم.

کد خبر 65042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =