پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق به بخش خانگی

سخنگوی صنعت برق گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف از ابتدای اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی مشترکان خانگی از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش اگزیم‌نیوز از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: مبلغ این پاداش‌ها در قبوض درج شده و مشترک از قبض رایگان یا بستانکار برخوردار شده است.

وی ادامه‌داد: هفت میلیون و ۳۵۰ هزار قبض از حدود ۲۱ میلیون قبض صادر شده، مشمول پاداش مدیریت مصرف شده است.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان‌کرد: افزایش دمای هوا در روزهای گذشته، افزایش مصرف برق در کشور را به دنبال داشته است، اما با اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی، ۳۵ درصد از مشترکان خانگی توانستند مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شوند.

رجبی مشهدی گفت: باتوجه‌به گرمای هوا و ضرورت تأمین برق مشترکان در بخش‌های گرمسیری و همچنین سایر نقاط کشور، از همه مشترکان درخواست می‌کنیم که نسبت به کاهش مصرف خود به‌منظور تأمین پایدار برق برای همه هم‌وطنان اقدام کنند.

وی افزود: امسال مشترکان پرمصرف هم مشمول دریافت پاداش کاهش مصرف می‌شوند، بر این اساس از آنان درخواست می‌کنیم در مصرف برق خود دقت لازم را داشته باشند، زیرا در صورت عدم رعایت و کاهش مصرف، تعرفه آنان به‌صورت پلکانی افزایشی محاسبه خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق ادامه‌داد: مشترکان پرمصرف برای جلوگیری از صدور قبض‌های سنگین و کمک به تأمین برق سایر مشترکان، لازم است مصرف برق را مدیریت کنند.

رجبی مشهدی گفت: هفته گذشته عدد ۶۸ هزار و ۵۴ مگاوات را به‌عنوان بالاترین میزان تقاضای مصرف برق از ابتدای سال جاری پشت سر گذاشتیم و پیش‌بینی ما این است که در این هفته گرم با همکاری خوب مردم از عدد ۶۹ هزار مگاوات با موفقیت عبور کنیم.

کد خبر 64733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =