هشدار سازمان بورس درباره پیام‌های جعلی ثبت‌نام و دریافت سود سهام عدالت

سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام‌کرد: انتشار هرگونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت، هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب فقط با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم‌نیوز از سازمان بورس، در چند روز گذشته پیامکی برای برخی از مردم ارسال شده که برای ثبت‌نام سهام عدالت ثبت نام کنند و در این پیامک گفته می‌شود سود ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومانی برای ثبت‌نام‌کنندگان واریز می‌شود.

در این زمینه «مهدی حاجی‌وند» مشاور رئیس سازمان بورس با بیان اینکه پیام‌های ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت که هر از گاهی در فضای مجازی منتشر می‌شود یک نوع کلاهبرداری جدید است، افزود: اگر اولویتی برای ثبت‌نام سهام عدالت وجود داشته باشد، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت بوده و سایر افراد در صدر ثبت قرار نمی‌گیرند؛ این در حالی است که در پیام‌های ثبت‌نام سهام عدالت جعلی اینگونه ادعا شده که همه افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند و سایت برای همه گروه‌ها باز است.

وی بیان‌داشت: سود سهام عدالت به صورت خودکار به شماره شبای بانکی ثبت شده در سامانه سجام واریز می‌شود و سهامداران نباید برای دریافت سود سهام عدالت به سایت دیگری مراجعه کرده و برای دریافت سود سهام عدالت نباید هیچ‌گونه وجهی پرداخت کنند.

کد خبر 64195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =