وزیر جهاد کشاورزی: دولت در پایداری امنیت غذایی اقدامات موثری انجام داد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت سیزدهم در پایداری امنیت غذایی برای همه آحاد جامعه اقدامات موثری انجام داده است تا سفره مردم از نوسان‌های گذشته دور بماند.

به گزارش اگزیم نیوز، سیدجواد ساداتی‌نژاد در حاشیه شورای اداری شهرستان ششتمد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رییس جمهوری بر معیشت مردم و حمایت از اقشار محروم تاکید فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار، دولت تامین کالاهای کشاورزی را به جهاد کشاورزی سپرده است، اظهار داشت: اکنون در مقایسه با سال ۱۳۹۹، آرامش خوبی در بازار ایجاد شده و ایجاد صف طولانی برای دریافت برخی کالاها مشاهد نمی شود.

وزیر جهادکشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۱ تلاش خواهد شد با فرماندهی واحد در تولید، توزیع و نظارت هوشمند بر بازار، شرایط مطلوب تری در سطح کشور برقرار شود.

ساداتی‌نژاد با اشاره به حمایت از کشاورزان افزود: صدور اسناد اراضی کشاورزی یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی است که با تصویب آن تحولی در حوزه کشاورزی رقم خواهد خورد.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های کشاورزی خراسان رضوی در بخش های  مختلف به ویژه گیاهان دارویی با صدور اسناد کشاورزی، کشاورزان دارای هویت می شوند.

وزیر جهادکشاورزی صبح روز پنجشنبه پس از بازدید از طرحهای کشاورزی شهرستان جوین در نشست شورای اداری شهرستانهای داورزن و سبزوار شرکت کرد.

وی در ادامه سفر خود به غرب خراسان رضوی عصر روزپنجشنبه وارد شهرستان ششتمد شد و از برخی طرح های کشاورزی منطقه بازدید کرد.

رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در خراسان رضوی امروز پنجشنبه نیز ادامه دارد.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی، نفت و نیز معاونانش از جمله رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی می کنند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

کد خبر 51624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =