بنادر کشور آماده پذیرش ۹ میلیون مسافر

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پیش‌بینی تدابیر لازم برای پذیرش مسافران نوروزی گفت: بنادر کشور آمادگی پذیرش ۹ میلیون مسافر را در ایام نوروز دارند.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، حسین عباس‌نژاد در خصوص تمهیدات نوروزی بنادر اظهار داشت: با توجه به اینکه قبل از ایام کرونا و در زمان اوج سفرها، ۷ میلیون مسافر به بنادر تردد می‌کردند، نوروز امسال پیش‌بینی می‌شود این تعداد افزایش چشمگیری نسبت به دوران قبل از کرونا داشته باشد و از همین رو از چند ماه گذشته با برگزاری نشست‌هایی با سازمان مناطق آزاد، دریابانی و دستگاه‌های اثر گذار، تدابیر لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

وی افزود: برای تأمین ایمنی، بازرسی‌های مختلفی انجام شده و ایرادهای شناورها برطرف و ۵هزار و ۶۰۰ صندلی تعمیر و نوسازی شده است.

عباس‌نژاد بیان کرد: هم‌اکنون بنادر کشور آمادگی پذیرش ۹ میلیون مسافر را در ایام نوروز دارند و ظرفیت مسافرگیری به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دوران کرونا ۸۰ درصد است.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر تأکید کرد: فقط مسافرانی که دو دُز واکسن خود را زده باشند قادر به استفاده از امکانات گردشگری دریایی خواهند بود.

کد خبر 51360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =