رشد ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(چهارشنبه) بازار سرمایه ۱۱ هزار و ۳۴۹ واحد رشد کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۹ هزار و ۳۶۵ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، تمام شاخص‌های بورس تهران امروز برخلاف چند روز اخیر سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۱۱ هزار و ۳۴۹ واحد رشد(معادل ۰.۸۵ درصد) به یک میلیون و ۳۴۹ هزار و ۳۶۵ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم رشدی ۲هزار و ۸۱۳ واحدی داشت و ۳۳۴ هزار و ۵۷۴ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز افزایشی ۲هزار و ۴۴۴ واحدی را به ثبت رساند و در ارتفاع ۳۶۳ هزار و ۵۸۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن نیز با یک هزار و ۵۳۸ واحد رشد، ۲۲۸ هزار و ۷۸۴ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۱۹ هزار و ۵۸۳ واحد جهش، شاخص بازار اول با ۱۱ هزار و ۸۵۱ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۱ هزار و ۷۲۵ واحد افزایش به ترتیب به یک میلیون و ۷۲۴ هزار و ۶۸۱ واحد، یک میلیون و ۱۸هزار و ۸۷۵ واحد و ۲ میلیون ۶۲۳ هزار و ۱۰۳ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات امروز رشدی ۷۳ واحدی را به ثبت رساند و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۷۶ واحدی ایستاد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۴ میلیارد و ۷۶۶ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۳هزار و ۳۰۷ هزار میلیارد تومان در ۳۹۹ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد. در فرابورس نیز یک میلیارد و ۳۶۷ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش یک هزار و ۹۳۴ میلیارد تومان در ۱۹۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فملی، فولاد، خودرو، وغدیر، شبندر و تاپیکو و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به کگل بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شستا، خودرو، فملی، شبندر، فسبزوار، خبهمن و فولاد بودند.

کد خبر 48638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =