صادرات خودرو های جدید به کشورهای همسایه کلید می خورد

بزودی خودروهای  جدید تولیدی سایپا و پارس خودرو به کشورهای همسایه صادر خواهند شد

کشورهای همسایه بزودی میزبان خودرو های جدید تولیدی شرکت های سایپا و پارس خودرو خواهند بود. پیگیری های خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز از گروه سایپا حاکی از آن است که بزودی خودروهای  جدید تولیدی سایپا و پارس خودرو به کشورهای همسایه صادر خواهند شد.

یکی از مقام های بخش فروش گروه سایپا به خبرنگار اگزیم نیوز گفت: خودرو های چینی مونتاژی در کنار سایر خودرو های تولیدی به زودی به کشورهای همسایه به ویژه بازار عراق صادر خواهند شد و در صورت موافقت فرانسه امکان صادرات رنو ساندرو نیز در سال 95 فراهم می شود که می تواند کشورمان را به قطب تولید خودرو در منطقه خاورمیانه تبدیل کند.

 وی تصریح کرد برنامه ریزی های مناسبی برای صادرات به کشورهای شمال افریقا نیز انجام شده است و در دوران پسا تحریم قصد حضور جدی در این بازار را نیز داریم چون تقاضا برای خودرو های ایران وجود دارد.

 این مقام مسئول افزود: بزودی چند محصول جدید به سبد تولید خودرو های سایپا و پارس خودرو اضافه خواهد شد و افزون بر تامین نیاز داخل از این پس صادرات خودرو نیز قطعه های ایرانی نیز متحول شده و فصل جدی از صنعت خودرو سازی ایران رقم خواهد خورد که می تواند ارز آوری مطلوبی را برای کشورمان به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به این که ایران خودرو و سایپا می توانند بسیاری از بازار های منطقه ای را در اختیار بگیرند گفت: تا افق 1404 ایران برترین خودرو ساز خاورمینه خواهد شد و با همکاری شرکت های بزرگ و نامدار خارجی می توانیم خودرو های روز و با کیفیت را روانه بازار های داخلی و خارجی کنیم.

کد خبر 4785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =