۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز(پنجشنبه)در بازار تهران با ۴۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اگزیم نیوز، در ساعت ۱۴ امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد.

امروز هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۵۸ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌میلیون و ۴۵۲ هزار تومان شد.

همچنین اُنس جهانی طلا با ۳۷ دلار افزایش قیمت نسبت به روز گذشته یک‌هزار و ۸۶۲ دلار و ۲۶ سنت ارزش‌گذاری شد. 

مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی رشد آرامی داشت و با قیمت ۲۷ هزار و ۵۸۴ تومان معامله شد.

این در حالی است که قیمت انس جهانی طلا نیز ۳۷ دلار افزایش داشت و رشد قیمت انس جهانی طلا موجب افزایش بهای این فلز زرد در داخل شد. بنابراین قیمت سکه طرح قدیم و جدید نیز به تبع رشد نرخ ارز و انس جهانی افزایش یافت.

کد خبر 47829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =