آغاز ارسال ۶۵ هزار تن نهاده‌های دامی از بندر شهیدرجایی به داخل کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: هم اکنون حمل ۶۵ هزار تن نهاده‌های دامی از بندر شهید رجایی به سایر نقاط کشور توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان آغاز شده است.

به گزارش اگزیم نیوز، یوسف عابدینی روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این نهاده های دامی مورد نیاز دامداران کشور در انبارهای بندر شهید رجایی ذخیره شده است که با توجه به ضرورت موضوع و همچنین لزوم تخلیه هرچه سریع‌تر این نهاده ها از این بندر هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه فرآیند حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به صورت مستمر در حال انجام است، بیان داشت: ناوگان حمل و نقل جاده ای هرمزگان هم اکنون در حال بارگیری و انتقال این میزان نهاده‌های دامی به اقصی نقاط کشور می باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خاطر نشان کرد: مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان  همواره در صحنه های مختلف و کمک به چرخه اقتصاد کشور خوش درخشیده اند و با وجود مشقت های زیاد در شرایط سخت کرونایی با حضور فعال و مسوولانه در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.
عابدینی در پایان از آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان جهت تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در راستای کم اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و همچنین پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و حمایت از افزایش تولید داخلی کشور خبر داد و ابراز داشت: با تلاش نیروهای این مجموعه مسیر خدمت رسانی و تکمیل زنجیره کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، با قدرت ادامه خواهد یافت.
بندر شهید رجایی یکی از ۷۱ بندر فعال و در عین حال بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور است که از دهه ۶۰ تاکنون پذیرای میلیاردها تُن کالای ترانزیتی، صادراتی و وارداتی به داخل و خارج از کشور بوده و امروز هم توانسته از تحریم‌های ظالمانه آمریکا عبور کند.

کد خبر 44738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =