سود ۱۰ درصدی خُرده فروشی خشکبار

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تهران با تاکید بر سود ۱۰ درصدی خُرده فروشی آجیل و خشکبار، گفت: در جشنواره ویژه نوروزی اصناف واحدهای صنفی مشارکت کننده نیز تخفیفات ۵ درصدی نیز اعمال می کنند.

به گزارش اگزیم نیوز، مصطفی احمدی با تاکید براینکه در عرضه خشکبار و آجیل کشور کمبودی وجود ندارد، افزود: هرچه تقاضا باشد تولیدکنندگان می توانند تامین کنند.

وی با اشاره به مزیت های برگزاری این جشنواره  فروشگاه آنلاین به جای نمایشگاه های بهاره، افزود: امسال تصمیم بر این شد برای ایجاد رقابت بین فروشندگان، اعمال تخفیف های نوروزی در این جشنواره برعهده واحدهای صنفی باشد و واحدهای صنفی در خصوص میزان تخفیف راسا خودشان تصمیم بگیرند.

رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل فروشان تهران در خصوص مزیت های برگزاری این جشنواره در سال جاری، گفت: در گذشته در اسفندماه هر سال نمایشگاه های بهاره برگزار می شد و ما در زمینه برگزاری جشنواره نوروزی هیچ تجربه ای نداشتیم.

احمدی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال نمایشگاه های بهاره برگزار نشد، لذا با اطلاع رسانی به اعضای اتحادیه خشکبار و آجیل، قرار بر این شد که همکاران ما نیز مانند سایر واحدهای صنفی در تهران در برگزاری این جشنواره مشارکت فعالی داشته باشند.

وی بیان کرد: اتحادیه خشکبار وآجیل در تهران با بیش از ۷۰ عضو کار خود را در این جشنواره آغاز کرد، اما با توجه به اینکه حدود ۱۵۰ واحد صنفی درخواست کرده بودند در این جشنواره مشارکت کنند، داشته باشند و انتظار می رود تا پایان امسال تعداد واحدهای مشارکت کننده به این حدود افزایش یابد.

رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل فروشان تهران، یادآور شد: چون همکاران ما برای نخستین بار در این جشنواره مشارکت می کنند و همین تعداد برای ما قابل قبول است در حالی که طی ۱۲ سال گذشته آنچنان با استقبال مواجه نبودیم.

وی اظهار داشت: هرچند که ممکن است تعداد واحدهای مشارکت کننده کم باشد اما تمام تلاش ما است که تعداد واحدهای صنفی اتحادیه خشکبار و آجیل در سطح شهر تهران در این جشنواره به بیش از ۱۵۰ واحد برسد.

احمدی در خصوص نظارت بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف تهران، گفت: همیشه نظارت بازرسان در ۱۵ روز آخر سال تشدید می شود و امسال نیز توافق کردیم که اتحادیه ها در ایام پایانی سال نظارت های خود را بیشتر کنند تا از هرگونه تخلف احتمالی در بازار جلوگیری شود.

کد خبر 41551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =