حمایت سامانه پرداخت اپل از بیت‌کوین

بزرگترین شرکت جهان در زمینه پرداخت بیت کوین موسوم به "بیت پِی" اعلام کرد که اپل پِی، سامانه پرداخت شرکت اپل، از پرداخت با ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

به گزارش اگزیم نیوز، دارندگان مسترکارت‌های بیت پی در ایالات متحده هم اکنون می توانند با اضافه کردن کارت‌های اعتباری ارز دیجیتال خود به سرویس اپل پی، پرداخت‌های خود را چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه‌ها از این طریق انجام دهند.

قابل ذکر است؛ برنامه کیف پول بیت پی BitPay Wallet نه تنها از بیت‌کوین بلکه از ارزهای رمزنگاری شده اتر و بیت کوین کَش و همچنین سکه‌های وابسته به دلار USD Coin و دلار جمینی Gemini پشتیبانی می‌کند.

براساس این گزارش، بیت پی قصد دارد پشتیبانی از سرویس گوگل پی Google Pay و سامسونگ پی Samsung Pay را نیز تا پایان ماه مارس به خدمات خود اضافه کند.

استفان پر مدیرعامل بیت پی، در بیانیه‌ای گفت: ما هزاران مشتری برنامه کیف پول بیت پی داریم که از کارت بیت پی استفاده می کنند. افزودن خدمات اپل پی و به زودی سامانه های پرداخت گوگل و سامسونگ استفاده از کارت بیت پی در مکان‌های دیگر را آسان و راحت می‌کند.

 تاکید می شود که برای افزودن کارت بیت پی به کیف پول اپل، باید جدیدترین برنامه بیت پی را داشته باشید به طوری که افزودن خدمات ارز رمزنگاری شده به اپل پی به دنبال انتشار یک گزارش تحلیلی مبنی بر این بود که اپل باید مبادله ارز رمزنگاری شده خود را راه‌اندازی کند.

این اقدام اپل پس از آن صورت گرفت که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا از علاقه خود به ارز رمزنگاری شده دوج کوین خبر داد و تسلا نیز اعلام کرد به زودی بیت کوین را به عنوان ارزی برای خرید اتومبیل های برقی خود قبول می کند.

کد خبر 40842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =