تمام سکه ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۳۴۰ هزار تومان حباب دارد

سید محمود فضل آذر گفت: در حال حاضر در شرایط بحرانی قرار داریم و از این رو نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از قیمت طلا داشته باشیم. سکه تمام بهار آزادی حدود ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه هم ۳۴۰ هزار تومان حباب دارد.

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلای تهران گفت: در حال حاضر در شرایط بحرانی قرار داریم و از این رو نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از قیمت طلا داشته باشیم. سکه تمام بهار آزادی حدود 150 هزار تومان و ربع سکه هم 340 هزار تومان حباب دارد.

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که وضعیت بازار طلا در این شرایط بحرانی منطقه به چه شکل است؟ به اگزیم‌نیوز گفت: در حال حاضر در شرایط بحرانی قرار داریم و از این رو نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از قیمت طلا داشته باشیم. اما قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به پنج میلیون و 195 هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم به قیمت پنج میلیون و 100 هزار تومان، نیم سکه به قیمت دو میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه هم به قیمت یک میلیون و 600 هزار تومان و سکه گرمی هم به قیمت 950 هزار تومان رسید. 

 سید محمود فضل آذر شربیانی با اشاره به قیمت طلای داخلی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 516 هزار تومان رسیده است، این در حالی است که در اولین روز هفته قیمت طلای 18 عیار 495 هزار تومان بود. یعنی قیمت طلای 18 عیار چهار درصد گران شده است. 

وی به قیمت انس جهانی طلا هم اشاره کرد و افزود: هر انس جهانی طلا امروز به  قیمت یک هزار و 568 دلار رسید که نسبت به دیروز حدود 20 دلار گران شده است.

فضل آذر شربیانی با اشاره به حباب انواع سکه اظهار کرد: در حال حاضر از اوایل هفته تاکنون هر سکه تمام بهار آزادی حدود 150 هزار تومان و ربع سکه هم 340 هزار تومان حباب دارد.

 

کد خبر 32196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =