راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک در گمرک

بنا به اعلام گمرک، خدمات گمرکی زین پس بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین صورت می گیرد

به گزارش اگزیم نیوز، گمرک ایران اعلام کرد: میز خدمت الکترونیک جهت رفاه حال خدمت‌گیرندگان و عدم نیاز آنها به مراجعه حضوری راه‌اندازی شده است و خدمت گیرندگان می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین از طریق مرکز ارتباط با مشتریان مجازی مشکلات را پیگیری نمایند.

در راستای ارائه خدمات الکترونیک و در جهت رفاه حال خدمت‌گیرندگان و عدم نیاز به مراجعات حضوری، گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه‌اندازی میز خدمت و نیز مرکز ارتباط با مشتریان کرده است.

پیش از این خدمات گمرک ایران با هدف حذف مراجعات حضوری، احترام به حقوق شهروندی، تسهیل تجارت و حذف کاغذ از فرآیند تشریفات گمرکی اینترنتی شده بود.

این گزارش حاکی است در حال حاضر خدمات و رویه‌های گمرکی ازجمله واردات، صادرات، محموله‌های پستی ورودی و خروجی، مسافری، مرجوعی، صادرات از محل ورود موقت، کابوتاژ، ترانزیت داخلی و خارجی، ورود موقت و نیز پنجره واحد تجارت فرامرزی در صفحه اصلی پرتال گمرک در قالب «میز خدمت الکترونیکی» ارائه شده است.

کد خبر 29680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =