تحریم ها را پشت سر می گذاریم

دکتر علی صالح آبادی گفت تجربیات ایران در شکستن تحریم ها بسیار زیاد و ارزشمند است و دشمن نمی تواند به اهداف شوم‌ خود دست بیاید

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، علی صالح آبادی طی سخنانی در این نشست که در محل بانک توسعه صادرات برگزار شد،  با اشاره به توسعه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار داشت: فعالیت در حوزه دیجیتال اعم از بانکداری دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال نیازمند دستورالعمل مناسبی است که باید تدوین شود.

صالح آبادی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید متناسب با سرعت پیشرفت فضاهای جدید اطلاعاتی و رسانه ای حرکت کنند، افزود: رویکرد و نگاه افکار عمومی به فعالیت های بانکی، موضوعی است که باید توسط روابط عمومی ها مورد پایش و بررسی قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت ایران و‌توانمندی های کشور در مدیریت و مقابله با تحریم های مذکور گفت: تجربیات ایران در شکستن  تحریم ها بسیار زیاد و ارزشمند است و دشمن نمی تواند به اهداف شوم‌ خود دست بیاید.

وی در خصوص مدیریت عرضه و تقاضا در حوزه ارز نیز اظهار داشت: ارز حاصل از صادرات غیر نفتی می تواند نیازهای وارداتی کشور را تامین کند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران افزود: یکی از مهمترین اولویت ها در واردات، واردات ماشین آلات برای پروژه ها ، قطعات یدکی ، دارو و مواد غذایی است.

 

کد خبر 27957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =