حضور ایران در نمایشگاه صنعت کفش چین

مودودی اعلام کرد حضور ما در نمایشگاه چین می‌تواند باعث جذب سرمایه گذار‌های خارجی و رونق در صنعت کفش شود

سرپرست سازمان توسعه و تجارت با تاکید بر این که حضور ما در نمایشگاه چین می‌تواند باعث جذب سرمایه گذار‌های خارجی و رونق در صنعت کفش شود افزود: شهر جین جیانگ یکی از شهر‌های مطرح در دنیا در حوزه تولید کفش است و می‌توان گفت که در آینده‌ای نزدیک این شهر به یکی از شهر‌های بزرگ صنعتی دنیا تبدیل خواهد شد.

وی گفت: نمایشگاهی که درحال حاضر ما در آن حضور داریم در حوزه تولید کفش در این شهر برگزار شده که در آن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مورد نیاز تولید کفش با کیفیت بالا و طراحی‌های مدرن در آن به نمایش گذاشته شده است.

مودودی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای فعالان اقتصادی ایرانی است تا با فناوری‌های جدید در حوزه تولید کفش آشنا شوند.

وی گفت: باتوجه به اینکه صنعت کفش ایران دوازدهمین صنعت در دنیا از نظر تولید کفش است ما امیدواریم که با حضور در این نمایشگاه ظرفیت‌های ما برای سرمایه گذاری آن توسط سرمایه گذاران به خصوص چینی و ایتالیایی دیده شده و این حضور منجر به جذب سرمایه برای تولید و رونق این صنعت در ایران شود.

سرپرست سازمان توسعه و تجارت افزود: ایران در این نمایشگاه با چندین شرکت تولید کننده چرم و کفش حضور دارد و ما به عنوان نمایندگان سازمان توسعه و تجارت و وزارت صنعت در این نمایشگاه حضور پیدا کرده ایم تا نشان دهیم که این دو دستگاه تمامی سعی خود را برای اطمینان به سرمایه گذاران خارجی به کار می‌بندد.

کد خبر 27854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =