تبیین ساختارعملیاتی و دستاورد های مدیریت و توسعه  فناوری اطلاعات آرمان

دکتراباذر سروش عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش اگزیم نیوز در جریان بازدید و نشست تخصصی دکتر اباذر سروش عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات از شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان با حضور حمیدرضا توسلی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره، عشرت عدالت رئیس هیات مدیره و مدیر مرکز فن آوری اطلاعات بانک، مهدی ابوالی عضو هیات مدیره، مهین محمدی قائم مقام شرکت و مرضیه مناجاتی مدیرمالی از پروژه های جاری، بخش های فنی، عملیاتی  و اداری مجموعه، سیاست های بانک توسعه صادرات در قبال این شرکت مطرح شد.

دکتر سروش در این  بازدید با ابراز خرسندی از روند روبه رشد این مجموعه اظهارداشت: شرکت فناوری اطلاعات آرمان با رویکرد عملیاتی در بخش فن آوری اطلاعات و به عنوان بازوی بانک در حوزه فن آوری توانسته است اقدامات موثری را با پشتکار عوامل فنی و اداری این مجموعه به ثمر رساند.

وی با بیان اینکه مجموعه فناوری اطلاعات آرمان توانسته روند رو به رشد این شرکت در سایه برنامه ریزی تیمی، تخصص بالا و انسجام گروهی به مرحله تولید و تحویل محصول رسیده و عملکرد شرکت را مثبت ارزیابی کرد .

درادامه توسلی  ضمن ارایه توضیح درباره ابعاد و محورهای جلسه در مورد روند توسعه ساختار شرکت متناسب با پروژه های ارجاع شده و تمرکز محورهای عملیاتی شرکت در حوزه های تخصصی مرتبط با بانک، به  تبیین نقش های شرکت به عنوان تسهیل کننده ،فعال ساز و توسعه دهنده ابزار های مرتبط با فناوری اطلاعات در بانک پرداخت و  در زمینه اقدامات زیربنایی درحال انجام جهت تعامل بهتر شرکت با بانک مواردی را مطرح کرد.

همچنین در این نشست عدالت با ضروری برشمردن برگزاری این دیدار عنوان کرد: پروژه های در دست اجرا و فرایند عملیاتی جاری بین شرکت و بانک، در رویکرد های آتی بانک درباره شرکت  بسیار موثر است و یادآورشد: بازدید از مجموعه و شناخت بیشتر مدیران بانک نسبت به فعالیت های آن و میزان بهره وری و عملکرد آن می تواند در راهبردهای فاوای بانک اثرگذار باشد و مجموعه روندی را طی کرده است که براساس آن توانمندی های شرکت برای بانک به اثبات رسیده است که امیدواریم این فرایند مثبت و روبه جلو همچنان بتواند تداوم داشته باشد تا دستاوردهای بیشتری را رقم بزند.

ابوالی نیز در گفتگو با اگزیم نیوز در مورد رویکرد این مجموعه عنوان کرد: در شرکت مجموعه ای از وظایف وجود داشته  که به طور کلی معطوف به  خدمات به بانک توسعه صادرات به شمار می آید واین بازدید درشفافیت عملکرد و استراتژی آتی آن موثر خواهد بود.

همچنین طی این نشست جدا از تبیین اقدامات در جریان و زمانبندی آنها محمدی به ارائه مدل کسب و کار، محورهای عملیاتی و اقدامات موثر در افزایش اثربخشی خدمات و ساختار نیروی انسانی در مدیریت پروژه ها پرداخت.

کد خبر 25991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =