جذب دانش بنيان ها، شركت هاي بزرگ بورسي صادراتی و SME ها در۹۷

حبیب احمدی هدفگذاري های مهم براي جذب مشتريان جديد مديريت براي سال ۹۷ را زمينه جذب سه گروه از مشتريان شامل شركتهاي دانش بنيان، شركت هاي بزرگ بورسي صادرات محور و همچنين شركتهاي كوچك و متوسط اعلام کرد

 مریم خورشیدی - مدير امور شعب و بازاريابي بانك توسعه صادرات ايران در آستانه سال 1397 در گفتگو با اگزیم نیوز اشاره به رسالت و مأموريت بانك توسعه صادرات ايران به عنوان اگزيم بانك كشور در حمايت از صادرات غيرنفتي و رشد اقتصادي گفت: همه برنامه ريزي ها و راهبردهاي اتخاذ شده در بانك در سطوح مختلف براي نيل به اين اهداف اتخاذ شده و مديريت امور شعب و بازاريابي نيز تمام اهتمام خود را به كار بسته تا بيش از پيش در تحقق اين مهم گام بردارد.

حبیب احمدی با اشاره به اهميت ارتباط مؤثر با مشتريان و صادركنندگان به عنوان كليد تعامل سازنده خاطر نشان کرد: برنامه ريزي براي برگزاري نشستهاي تخصصي در استانها با صادركنندگان و فعالان اقتصادي، مهمترين برنامه مديريت امور شعب و بازاريابي براي برقراري تعامل دوسويه، شناخت نيازها و خواسته هاي صادركنندگان و پاسخگويي مستقيم به مشكلات آنها بوده است؛ اين نشستها از 2 سال پيش آغاز شده و طی آن سعي شده در راستاي درك و شناخت نيازهاي واقعي صادركنندگان رفع مشكلات آنها برنامه ريزي كنيم.

احمدی اذعان داشت: در کنار نشست های یاد شده، هماهنگي لازم براي حضور مديرعامل و اعضاي محترم در استانها در دستور كار قرار گرفته تا زمينه ارتباط مستقيم مديران ارشد بانك با صادركنندگان نيز اجرايي شود.

حبيب احمدي ارائه خدمات مشاوره اي از طريق برگزاري كارگاه هاي آموزشي براي مشتريان توسط باشگاه مشتريان بانك را از ديگر برنامه هاي اين مديريت براي سال ۹۷ ذكر كرد و گفت: هدف از اين تشکیل این كارگاه ها، تبيين آخرين نكات كارشناسي، فني و تخصصي بانكي در حوزه هاي اعتباري، ارزي و امور بين الملل برای مشتریان است.

مدير امور شعب و بازاريابي، پوشش حداكثري صادركنندگان نمونه ملي و استاني به ويژه صادركنندگان استاني را از ديگر رويكردهاي اين مديريت براي سال 97 عنوان كرد و افزود: در سال ۹۷ علاوه بر ادامه همکاری با صادركنندگان منتخب، برنامه ريزي لازم به منظور جذب ساير صادركنندگان از جمله صادركنندگان شايسته تقدير  نيز انجام شود.

وی از  هدفگذاري های مهم براي جذب مشتريان جديد مديريت براي سال 97 را زمينه جذب سه گروه از مشتريان شامل شركتهاي دانش بنيان، شركت هاي بزرگ بورسي صادرات محور و همچنين شركتهاي كوچك و متوسط اعلام کرد و گفت همچنین تمركز بر افزايش رضايت مشتريان از طريق راه اندازي و توسعه سامانه جامع نظرسنجي و اخذ بازخورد از مشتريان ازديگر راهبردهاي سال جديد خواهد بود تا در كنار توسعه باشگاه مشتريان ، به نحو مطلوب خدمات مورد نياز به صادركنندگان ارائه شود.

مدير امور شعب و بازاريابي اعلام كرد: طرح پايلوت بانكداري شركتي شاخصها، معیارها و مدل انتخاب شرکتهای مشمول آن ، نهایی شده است و امیدواریم با اجراي كامل بانكداري شركتي در سال آينده، گامی بلند در جهت تسهیل و تسریع ارائه خدمات به شرکتهای منتخب طرح بانکداری شرکتی برداشته شود.

حبیب احمدی با اذعان به نقش مدیریت امور شعب و بازاریابی به عنوان حلقه واسط و پل ارتباطی بین صف و ستاد و مدیریت ارشد بانک اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت مضاعف همه همکاران سال جدید، سالی توام با موفقیت، در مسیر خدمت رسانی به مشتریان ، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی باشد.

کد خبر 23955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =