آمادگی اعطای خط اعتباری ریفاینانس به ایران

لوییس کاسادو به منظور توسعه روابط بین بانکی با دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران دیدار کرد و از آمادگی اعطای خط اعتباری ریفاینانس به ایران خبر داد

مدیرعامل ارس بانک اسپانیا به منظور توسعه روابط بین بانکی با دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران دیدار کرد و از آمادگی اعطای خط اعتباری ریفاینانس به ایران خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از بانک توسعه صادرات، لوییس کاسادو ( Luis casado ) مدیرعامل ارس بانک اسپانیا  (Bank Ares) که به همراه مدیر تجاری این بانک به منظور توسعه روابط کارگزاری با بانکهای کشورمان به ایران سفر کرده است، ایجاد فضای همکاری و گسترش تعاملات تجاری با اگزیم بانک ایران را خواستار شد.

صالح آبادی در این نشست ضمن تشریح خدمات بانک توسعه صادرات ایران و ظرفیت های بین دو کشور در استفاده از خطوط ریفاینانس به منظور تامین مالی کوتاه مدت پرداخت.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات همچنین نسبت به فعالیت مشترک در حوزه بانکداری بین الملل و توسعه تعاملات بین دو بانک تاکید کرد.

صالح آبادی با اشاره به استفاده بانک توسعه صادرات از تسهیلات صندوق توسعه ملی به تبیین نقش این صندوق در راستای اعطای خط اعتباری به بانکها به منظور کمک به صادرکنندگان پرداخت.

مدیرعامل ارس بانک با اشاره به اینکه این سفر چهارمین سفر وی به ایران است، گفت: روابط تجاری بانک اسپانیایی ارس با ایران و سایر کشورهای حوزه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی نسبت به ادامه همکاریها در زمینه هایی چون نقل و انتقال وجوه، ‌اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه‌ها میان مشتریان دو بانک در ایران و اسپانیا اعلام آمادگی کرد.

کاسادو ضمن ابراز تمایل بانک متبوعش به منظور اعطای خط اعتباری ریفاینانس به اگزیم بانک ایران براي کمک به صادرکنندگان کالا و خدمات خواستار مذاکرات آتی در این زمینه شد.

 

کد خبر 23744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =