اصلاح نظام بانکی به نفع تولید و اقتصاد کشور است

محمدعلی صدیقی گفت: اصلاح نظام بانکی به نفع تولید و اقتصاد کشور است و امیدواریم این مهم هر چه زودتر در دولت دوازدهم عملی و اجرایی شود

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: اصلاح نظام بانکی به نفع تولید و اقتصاد کشور است و امیدواریم این مهم هر چه زودتر در دولت دوازدهم عملی و اجرایی شود. به گزارش اگزيم نيوز به نقل از اتاق اصناف ایران، محمدعلی صدیقی گفت: نیمه نخست سال جاری تقریبا به مواردی همچون انتخابات و عزل و نصب ها پرداخته شد، اما امیدواریم از روزهای اول نیمه دوم سال موتور اقتصاد ایران روشن و سیاست گذاری ها مشخص شود.
وی با بیان اینکه دولت دوازدهم ادامه دهنده راه دولت یازدهم خواهد بود، ادامه داد: ثبات اقتصادی و آرامش، مهم‌ترین مشخصه دولت یازدهم بود و منطقی است اگر بگوییم در دولت دوازدهم نیز با سیاست‌های شوک آور و غافلگیر کننده مواجه نخواهیم بود.
صدیقی گفت: همه اعضای تیم اقتصادی دولت، پیشینه ای مشخص و قابل ارزیابی دارند. ویژگی مشترک آنها، رفتارهای سنجیده است اما تیم اقتصادی در دولت دوازدهم تغییراتی داشته و باید منتظر بود این تغییرات چه اثری بر کلیت سیاست گذاری اقتصادی در دولت دوازدهم خواهد داشت.
وی افزود: «محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، معدن وتجارت دولت دوازدهم آشنا به امور اصناف و بازرگانی است و برای اداره وزارتخانه به طور قطع از مدیران و مشاوران مجرب بهره می گیرد و اهل شوک وارد کردن به این بخش نیست. همچنین مدافع بازار و رقابت است و قول داده فضای کسب وکار را اصلاح کند؛ لذا به نظر می رسد تجارت بخش پیشران رشد اقتصادی خواهد شد.
صدیقی ادامه داد: «مهدی کرباسیان» وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز مدیر مقتدر و آشنا به حوزه مسایل اقتصادی کشور است و به نظر می رسد نظام مالیاتی معیوب کشور را اصلاح کند.
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مدیرانی همچون «محمد نهاوندیان»، «مسعود نیلی»، «محمدباقر نوبخت» و «ولی اله سیف» در ترکیب تیم اقتصادی دولت، انتظار می رود شاهد تحولات بنیادین در اقتصاد کشور در چهارسال پیش رو باشیم.

کد خبر 21857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =