پیام تقدیر نعمت زاده از مدیرعامل بانک توسعه صادرات

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای پایانی دولت یازدهم طی پیامی از مدیریت و درایت شایسته علی صالح آبادی در راستای تحقق برنامه های توسعه ای کشور تقدیر کرد

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای پایانی دولت یازدهم طی پیامی از مدیریت و درایت دکتر علی صالح آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در راستای تحقق برنامه های توسعه ای کشور تقدیر کرد. محمدرضا نعمت زاده در این پیام عملکرد دکتر صالح آبادی را در راستای تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای کشور دانسته و رعایت قانون مداری را از ویژگی های وی برشمرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای علی صالح آبادی

 مدیرعامل محترم بانک توسعه صادرات ایران

با سلام

 اینک در روزهای پایانی دولت یازدهم، فرصت را مغتنم دانسته و بر خود واجب می دانم از مدیریت شایسته و درایت ارزشمند جنابعالی در راستای تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای کشور که با سرلوحه قرار دادن رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید عجین بوده تشکر نمایم. از این رو ضمن قدردانی مجدد، به ویژه با سپاس از مساعدت هایی که در ارتباط با بخش صنعت، معدن و تجارت کشور با این وزارت خانه مبذول داشته اید، سلامت، عزت و توفیقات روزافزونتان را در خدمت به مردم شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسالت می نمایم.

محمدرضا نعمت زاده

وزیر صنعت، معدن و تجارت

کد خبر 21601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =